Verzending

Meest voorkomende vragen m.b.t. de bezorging van een bestelling.

Levertijd
Wanneer op werkdagen voor 16:00 word bestelt, ontvangt u uw bestelling normaal gesproken de volgende werkdag, mits alle producten op voorraad zijn. Gezien onze ruime voorraad is dit vrijwel altijd het geval.

Verzendkosten
Bestellingen onder € 250,- binnen Nederland rekenen wij € 5,95 (excl. Btw) bezorgkosten.
Bestellingen vanaf € 250,- (excl. BTW) verzenden wij gratis.

Bezorging
Onze pakketten worden bezorgd door PostNL of DHL.

Nalevering
Wij streven ernaar om, wanneer producten niet op voorraad zijn, uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Wanneer dit niet mogelijk is wordt de bestelling (de voorradige producten) alsnog verzonden, en worden de ontbrekende producten zonder bijkomende verzendkosten verzonden zodra deze op voorraad komen.

Bestelling volgen
Via een Track and Trace code die wij u per e-mail toezenden kunt u uw zending volgen en na aflevering zien wie voor ontvangst heeft getekend.

Bestelling niet ontvangen
Allereerst onze excuses. We willen u vragen eerst onderstaande punten te controleren:
  1. Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
  2. Controleer de Track & Trace code. Deze vind je in de verzendbevestiging (E-mail).
  3. De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als er niemand aanwezig is, wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot. U wordt verzocht uw bestelling daar te gaan afhalen.
Alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Verkeerd en/of kapot product geleverd
Dat is natuurlijk niet onze bedoeling!
We vragen u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit voor u kunnen oplossen. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.


 

Navigatie